Melliisaa Bokki 38+2de çatı muayenesi sonunda sancılarım başladı uyarı vermiş ebe 38+4te doğum yaptım 🙏😇
Mervekus2402 Bokki normal doğum yaptım, korkum yoktu hiç ama çok zor bir doğum geçirdim. Profilimde doğum hikayem yazıyor. Zor olmasına rağmen acılarımı unuttum bile