[silindi] o testlerde bizimkilerin hayal kırıklığıyım ya makas ve bıçak olan yerlere oturmamıstım boş yere oturmuştum birde tuz testi vardı ağzını ellersen kız burnunu ellersen erkekmiş ben kulağımı ellemistim yüzük testinde bi erkek bi kız çıkıyordu kardesim falcıya gitmiş falcıda bebek gelcek biraz sıkıntılı olcak ama sağlıkla gelcek demis cinsiyetini göremiyorum demiş tam bir hayal kırıklığı olmuştu öğrenincede ben kudurttum söyledim aileme ailemde esimi arayıp öğrenmişti 🤣 kızım oldu şuan önümde beşiğinde uyumak ile uyumamak arası kararsız 😅