Nill_ Kızlar oğlum 2.5 aylık doktor gece en fazla 4 saat aç kalabilir uyandırıp emzir dedi ama oğlum uyuyor birden uyuya kalmısız ellemezsen 6 saat fln uyuyor siz uyandırıyormusunuz ne zaman bıraktınız uyandırmayı
2pembikeller1 Nill_ 6-7 aya kadar uyandırdım. Zaten genellikle bebeğim uyanıyordu. Kilo ve uyku için gece emzirmeleri önemli bence. Ben mesela gece de çok kez uyandırıyordum. 3 saatte bir. Uyanamayacağımı bildiğim için alarm kurardım. Misal 9 da uyuyorsa 12-3-6 da alarm kurardım. Sabah 9 da zaten uyanırdım 9 da emzirirdim. Uyanık olduğum saatlerde gün içinde 2 saatte bir ve her huysuzlandığında
Nurcantas65 Uyandırılması gerek diyorlar ama ben hiç uyandırmadım,acıkınca kalkıyordu zaten öyle besledim bir sıkıntı görmedim ben ama sizde sarılık falan varsa uyanması gerek mutlaka