zeynosileannis Bilgilianne48 hayırlı olsun kaç haftalık hamilesiniz Nisan ayına baya varda o yüzden sordum
Gizeminannesi Minicikbal bende kızımı 3 Nisan da doğurdum. Şuan 3 yaşında Ve hamileyim,bu bebeğim de Nisan da gelecek Allah nasip ederse ,❤️
Bilgilianne48 Var gibi ama belirtiler ümitlenmek istemiyorum ilk hamileliğim olucak nasip herşey teşekkür ederim 🙏🥰
Bilgilianne48 Regli ağrısı gibi üşütme gibi bi sancı var karnımda ve göğüslerimde hassasiyet bide şu aralar hafif bi baş dönmesi oluyor tatlım