Uhde
Uhde merhaba ben serklajliyim ama kanamayla gitmiştim işleme alindigim gece sonrasında plasenta odağında kanama var dediler. Takip altindaydim eve geçince kanamalarım başladı 4 gündür devam ediyor. Sürekli yatıyorum. O kanama odagini. U şekilde atacağını söylediler ama insan tedirgin oluyor sizin durumlar nasıl