TlinTrkerKurt ben devlette sira bulamadim ugrasmakta istemedim devlet hastanesiyle.bugun 20.haftaya girdim gttim ozelden randevu aldım 13.subata gün verdiler 23.haftada yapilcakmis.
Normalde ozele gidiyorum ama gttgm yerde 400'TL. Ben detayliyi baska yerde yaptircam 255TL'ye dr'umu aradim 23.,haftada yptirabilir mym dedim olur dedi yaptir sonra gel dedi tamam dedim 😊bu arada esenyurt cevresinde oturuyorum.