Evolvia aptamil bebelac , bebelac gold , sma hepsini kullandım suan aptamille devam ediyorum 1 yaşında
Evolvia çok güzel çok besleyici ama ağır geldi
Sma bebeğime gaz yaptı ilk başta
Bebelac ve gold olanda doymuyor gibi sürekli mama istiyordu
Aptamilde güzel uyuyor ve doyurucu idi.
Bebeğim erkek cinsiyetten fark ederse birsey diyemem 😌 hipp keçi sütlü olduğu için çok cesaret edememiştim