kumsal__ benvede ozaman kesin yaptirin ama rahimden parca alinip yaptirmak daha dogruymus
Kani dahiliye yapabilir ama rahimden parca alinarak sadece kadin dogum yapar buyuk ihtimal
Ben rahimden olanı yaptircam veya kesin sonuc mu kan onu bir dr a danismak lazim
Bende simdi bunu arastircam kendi druma gidecegim kadin dogum bir hafta sonra ona bir sorcm
Benim bir tanidik iki sene hamile kalamadi yumartaliklara hacemat yaptirdi pespese ikikez hamile kaldi sonrasinda
Ayrıca kan pihtilasmasi testleri yaptirdinizmi okdr cok test varki bnmde kafamda deli sorulr
Esteb alip kan veriliyormus sana rahim yabanci cisim algilamasin diye
Bu cd56 var
Tsh cok onemli yuksekse hamile kalamiyorsun
Prolaktin cok onemli yuksekse kalamiorsun
Kilo ile ck alakali deil bncede heleki tupbebek ne alaka kilo ile zten disarda dollenme oluyor
Birde hamile kalamayanlara genetikli tup bebek öneriliyormuş direk bağışıklık ilaclari ile yaptirmak gerekiyormus.
Erkekte sperm testi kadar dna hasar testide cok inemliymis sperm biraz dusukse yaptirmakta fayda varmis
Bende 9 yildir ugrasiorm :(((