36+4 teyim dün kontrol vardı bebiş geçen hafta 2500 dü dün 2750 cıktı doktor bu hafta az kilo almıs karın çevresi 1 hafta geride dedi beslenmen kötü mü dedi bu hafta sıcaklardan düzgün yiyemediğimi ayrıca cok stresli bir hafta geçirdiğimi söyledim cumartesi yine gel kilo alımı ile alakalı bir problem var ise doğumu erkene alıcaz dedi bu durumu yaşayan var mı korkudan ceviz kefir kaşr muz ne bulduysam yemeye çalışıyorum ama midem almıyor kusuyorum sanırıö stres yaptım