Byzz61 Kızlar ilaca başladım sonra yumurtlama takibi olacakmış. Sonra çatlatma iğnesi. Bu zamanda benim ekstre yapabileceğim var mı bu ay tutmasını çok istiyorum
TURNAA Byzz61 bol bol yürüyüş ve spor yumurtalıkları çalıştırır bir de karbonhidrattan uzak durmanızı tavsiye ederim bende kullandım daha önce
Fattma18 bende klomen kullandım dün kontrolüm vardı ekstra bişey yapmadım kendi çapımda vitamin, kefir ve sebze ağırlıklı besleniyorum
_Birmelekannesii_ Bende 16 temmuz kolemen e başladım günde 3 doz 20 temmuz Akşamı bitti 24 temmuz yani dün yumurtalıklarıma bakıldı 2 tane yumurtam oluşmuş biri 19 biri 18 dedi doktor ve çatlatma iğnemi dün vuruldum
Fattma18 _Birmelekannesii_ bende 17 sinde başladım günde 1 tane olarak 15 mm tek yumurtam oluştu yarın tekrar gidecem çatlamazsa iğne verecek hayırlısı olsun inşaallah pozitifle sonuçlanır sizin 🌸