Eski zamanlar gibi havalar çok soğuk olmuyor evler desen öyle hastane desen öyle içine atlet üstüne tulum ya da alt üst takım tarzı şeyler yeter. Çok kalın kalın battaniyelerede gerek yok bence böyle pratik cırt cırtlı kundaklar var ben onlardan alacağım üzerinede gerekirse ince battaniye. Bebek arabasıyla dışarı cıkarkende dış tulumlar oluyor battaniye gibi onları düşünüyorum