Serpilataman Bemde korse kullandım ama adı farklıydı çok çok memnun kaldım nerdeyse 1 ayda hiç göbeğim kalmadı eski haline döndü ama 1 ay hiç çılarmadım sadece duşta çıkardım bir de ben normal doğum yaptım sezeryan bilmiyorum askısız olandan kullandım bunda da yamuna düşünüyorum inşallah nasip olursa