12 haftalık test verdim sonuçlarımi kendi doktorum olmadığı için başka doktor telefon ile değerlendirme yaptı negatif ama risk var 3 lu test yapalım dedi.. doktora diyorum ki benim yaşım 45 46 risk çıkması tabikide normal beklenen sonucta ihtimal ile zaten konuşuyorlar bende kendi doktoruma pazartesi göstereceğim kendi yönlendirme yapsın diye.. sizlerinde illaki tecrübesi olanlar vardır yorum yapabilirmisiniz 3 lu teste gerek varmi diye.. sonra dörtlü istiyorlar kafa iyice karmakarışık oluyor fetal dna vereyim demiştim kendi doktoruma gerek yok bebek suan sağlıklı görünüyor demisti
