Us41 Sepet beşik 1 yaşına kadar anca kullanılıyor küçük sonuçta. Park beşikler en kullanışlısı biz yeğenime almıştık 4 sene önce, kızımız olucak bizim de biz kullanıcaz 😂 erkek olsaydı yenisini alıcaktık. Çok kullanışlı vallahi oturma odasına götürebiliyorduk çok hafif yani o yönden de iyi 2 yaşına kadar kesin kullanılıyor