[silindi] 39+2 deyim yalancı sancılarım yok, böyle olup da normal doğum yapan anneler var mı acaba? Kendimi garip hissediyorum
Alparslanmom__ [silindi] bende Merak ediyorum 37+5haftaligz ara ara âdet sancısı gibi oluyor ama sonra geçiyor yalancı sancilarmi acaba bunlar
Mompapatya [silindi] sanırım benimde olmuyor çünkü tarif edilenler hep adet sancısı gibi bende bebek toplanıyor karnımın altı kasılıyor bi süre sonra geçiyor 38+6 dayız normal istiyorum ama nasıl olucak böyle bilmiyorum :(
elif475475 [silindi] ben hayatımda yalancı ya da kendi kendine gelen sancı nedir bilmeyen birisi olarak suni ile normal doğum yaptım 🙃 kontrol diye gittim meğer sancım varmış haberim yok. 2 cm açıklık var diye yatışım yapıldı 11 de yattım son 4 saat sancılıydı sadece ve 9:32 de doğum yaptım. Sonraki gün evdeydim sonraki gün işe bile gittim 😅
34Kubra [silindi] ilk doğumumda hiç sancım yoktu gebelikte 40 hafta boyunca . doktora gittim bir haftan daha var dedi ertesi gün bebek kendi kendine doğdu müdahalesiz . Ve sancılarım aniden başladı arttı 2 saat içinde bebek de kanala o iki saat içinde girmişti
[silindi] Alparslanmom__ evet geçtiğimiz haftalar bende de oluyordu doktorum vücut doğuma hazırlanıyor dedi sonra kesildi gitti şimdi haftam da ilerleyince bir modum düştü ister istemez. Vücudum hazırlanmayı mı bıraktı yani 😄
Mompapatya Alparslanmom__ ilk gebelik ve bende öyle düşünüyorum ama vermezler insAllah kendi sancim gelir :( en son bebek kanala da girmemişti bilmiyorum nasıl olcak
[silindi] Alparslanmom__ Mompapatya Benimde ilk normal olsun istiyordum ama sancım yok yani doktor da 41e kadar bekleriz dedi, suni verseler bile bebiş kanala girecek mi açılma olacak mı bir sürü şey var. Her sabah bir umut göbeğim düşmüş mü, nişanım geldi mi diye belirti arıyorum
Alparslanmom__ [silindi] Simge duman ile bebeği kanala yönlendirme videoları var YouTube ta bakablirsnz ben onları yapyorum Squat plates yapyorum hurma yiyorum ilişki hepsi bir arada bakalm nezaman gelecek minik bey 😊🐣
aslanbeyy 39+1 merdiven inip çıktığım için yaşadığım ağrılardan başka hiçbir belirti yok🤦🏻♀️ karnım düşeceğine daha çok yukarı toplanıyor 🥲
Mompapatya aslanbeyy aynı bende öyle akşamları ağrı yaşıyorum yürüyüşten ve merdivenden sebep sabaha hiç bişey yok 🤷♀️
[silindi] aslanbeyy Mompapatya Yalnız olmadığıma sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim 😅 inşallah müdahaleye gerek kalmadan kolay güzel bir doğumumuz olur
aslanbeyy Mompapatya catı muayenesi yapıldı mı size ? Benim nişanım geldi 1 cm’de açıklık var 1 haftadır başka birşey yok çarşamba günüm doluyor . Yarın kontrolümüz var konuşacağız bakalım suni ile başlatabiliriz. 41 de hem kilo alıcak ham kakasını yerse diye endişeliyim.. inşallah kendi gelir
aslanbeyy [silindi] benim 28-35 arası bile daha çok sancım vardı bu haftaları gördüğümüze şaşkınım😅 inşallah kendileri sağlıcakla müdahalesiz gelirler🥲
[silindi] elif475475 34Kubra Allah sizden razı olsun içime su serptiniz yoksa kendi kendime olumsuz düşünüp duracaktım. Evlatlarınızı Rabbim sağlıkla kolaylıkla büyütmeyi nasip etsin ☺️
Mompapatya aslanbeyy evet 2 kere yapıldı ama açıklık vs yok bizimde cumartesi kontrol var bakalım ne durumda 🤷♀️
elif475475 [silindi] amin benimki şimdi 3 yaşına girecek sıradaki de inşallah normal şekilde kolayca doğar. Bunda mesela suni almak istemiyorum tecrübem var diye ama baktım doğmuyor yine suni ile başlatırım çünkü aman doğmadı hadi ameliyat olayım demek hiç istemiyorum.