Betulceeblog Srp53 Yaa ne güzell sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim 🤲🏻 Benimde öyle biri kimyasal biri de kürtaj olarak. Siz testlerden sonra mı gebe kaldınız bana testler çıkana kadar gebe kalma dedi doktor zaten düşünmüyorum bende de ne önlem aldı hamile kalmadan mı aldınız iğne ve ilacı
Srp53 Betulceeblog test çıktıktan 1 hafta sonra öğrendim. Ama kimyasal geçirdiğimde doktor korunma testler çıkana kadar hamile kalırsan tedbir amaçlı iğne ve aspirin vericem demişti. Yani bir zararı yok demek ki. Sonra öğrenir öğrenmez başlattı. Yine tedbir amaçlı benim düşüklerin sebebi pıhtılaşma değil yoksa bütün testler yapıldı elle tutulur bir sebep bulamadı.
Betulceeblog Srp53 Yaa bende ondan korkuyorum inşallah bir şey çıkmaz da tekrar gebe kalırsam gene aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum bakalım randevu aldım gideceğim bu testlerde bir şey çıktı mı genetikte çıkacak mı
Srp53 Betulceeblog bazen de diyorum keşke bir sorun olsa ona göre tedavi edilirdi bi sıkıntı olmayınca da kötü😂
Betulceeblog Srp53 Ya gerçekten öyle tedavisi olan bir durum olsa rahatlardık ortada bir şey yokken insan gerçekten sıkıntılı zamanlar geçiyo 😕
Betulceeblog Srp53 Canım bir şey soracağım bana şimdi mesaj geldi de genetik tetkiğinizin sonucu çıkmıştır diye acaba genetik olan da mı çıktı kan pıhtılaşması çıktığında ayrı mesaj mı gelmişti size
Srp53 Betulceeblog Bana gelen mesaj şu şekildeydi bundan bir ay önce aradığımda panel çıkmıştı genetik çıkmadı denildi birkaç gün sonra aradığım da sonuçlar çıktı denildi. Dediğim gibi mesaj da çok geç geldi.
Betulceeblog Srp53 Hmm bizim tam 21 gün oldu yaptıralı enabızdan bakınca kan pıhtılaşmasının çıktığını gördüm de genetik yazmıyodu sonrasında bu mesaj geldi inşallah hepsi çıkmıştır ya
Srp53 Betulceeblog 1.5 ay falandı sanırım zaten doktor da 1.5 aya çıkar demişti ama daha erken çıktığı da oluyor mesaj geldiyse çıkmıştır.
Betulceeblog Demtserkan Mesaj geldi aramadım 1ine aldım randevu o zaman gideceğim. Enabızdan bakınca kan pıhtılaşmasının sonucu çıkmış gözüküyor kromozom olanı da mı çıktı bilmiyorum tek mesaj mı geliyor ikisi için yoksa ayrı ayrı mı acaba ?
Demtserkan Betulceeblog çıkmıştır ozaman, bende 1 ayda , hepsi bir cıktı, genetik bölümünün sekreterini aradım cıktı mı diye cıktı demişti, isterseniz o bölümün sekreterini arayıp sorabilirsin, ben öle yapmıştım, bana mesaj gelmemişti, size geldiyse çıkmıştır
Betulceeblog Demtserkan İnşallah çıkmıştır ya 2-3 aya demişlerdi erken çıkmış olacak o kadar beklemek istemiyoruz artık şansımıza ya arayacağım pazartesi inşallah günler de geçmiyor randevu zamanına kadar içim içimi yiyecek
Demtserkan Betulceeblog inşallah , sıkma kendini bende 2 kürtaj var ama genetiğim temiz çıktı hic bisi çıkmadı , sende 2 kimyasal var diye biliorum, kimyasal da folik asit kullanman lazım vitaminin bol olması lazım diye bilmiorum ama
Betulceeblog Demtserkan Aslında biri kimyasal diğeri ne olduğu belli değil betam düştü tekrar yükseldi kanamam vardı kürtaj oldum rahimdeki kanama alanını temizledi patolojiye gönderdi onun sonucunu da bekliyorum ama aynı kimyasaldaki gibi kese oluşmadı direk sonlandı kullanıyorum vitamin folik asitte öyle 4-5 aydır kullanıyorum
Demtserkan Betulceeblog çıkar yakinda ozman bacım ,evet kullan bende kullanıyorum yinede belki gebelik oluşur falan vitamin eksikliğim olmasın diye ama ,