Leyna iki kere acile gittim birinde ebe diğerinde erkek doktor yaptı. Her gittiğimde de erkek doktor vardı sonuçta doktor yani yapmasında ne gibi bir sakınca var. O an acil bir durum olduğu için yapılıyor rahatsız olabilirsin ama ebe ile beraber geliyor zaten tek gelmiyor bende önceden çok utanırdım ama can acısı ve bebeğime bşy olur korkusu varken anlık bşyi dert edemem. Hele ki doğum anında asla. Devlette bir tane nöbetçi olmuyor doktor hepsine girip duruma bakıyor ben her gittiğim de sıra sıra geziyordu doğumhaneyi.