Kızlar 17-1 haftalık gebeyim siz bebeğinizin hareketlerini nasıl hissediyorsunuz benim 2. Gebeliğim ama ilkindede hissetmiyordum , kilomda var ondan olabilir diye düşünüyorum ama bazen çok nadir göbek deliğimin az aşağısında minik minik kalp atışı gibi pıtırtılar hissediyorum günde 1 veya 2 defa bebekmidir sizce ?