Hilaal 104 kiloyum malesef kilolu hamile kaldım 12+3 doktor karnımdan bebeği göremedi alttan muayene etti çok moralim bozuldu başına gelen var mı böyle bir durum
Zeynepppp34 Hilaal canım bende kilolu hamile kaldım devlete gitmiş 7 haftalıktı kese küçüktür şimdi diyip alttan muayene etti sıkıntı yaşamadm şuan 17 haftalık gebeyim . Sorun olmaz demişti özel de de gittiğimde doçent tüp bebek doktoru idi oda alttan muayene etmişti sorun olmaz korkma
_mavii_ Hilaal ben de kilolu hamile kaldım ve daha önceden karnımdan ameliyat olduğum için karından görünmedi, 12.haftaya kadar hep alttan muayene oldum, rahat ol sorun olmuyor♥️
momofmychildren Hilaal 93le hamile kaldım detaylı ultrasonum bile vajinalden oldu hiç korkmayın bişey olmaz Doğru düzgün ultrason görüntümuz yok karın yağlarımdan dolayı ama çok şükür miniğimin gelişimi güzel
Hilaal Devlete gidiyorum çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız çok üzüldüm böyle olmasını bende istemezdim