ayanarta1 Aysegul99 ama bildiğiniz su gibi enfeksiyon akıntısı değil.. Vajinadan örnek alındı sonucu bekliyoruz ama inşallah çıkarırlar
Aysegul99 ayanarta1 bnmde dün alttan muayeneden sonra baya su geldi, korktum bende, enfeksiyon varsa onada bağlı olabilir gelen su dendi, enfeksiyonun vardı zaten baya, test yapıldı negatifti. Bnm kide akıntı gibi değil su gibiydi
ayanarta1 Aysegul99 benimde öyle şu gibiydi riske atmamak için yatırıyoruz dediler. Negatif çıktığı hâlde🥺
Mikrofon0 ayanarta1 bende de olmuştu iki üç hafta önce picamam ıslanmıştı bende suyum mu geldi diye gittim ama su değilmiş enfeksiyon dedi ilaç verdi yolladı
ayanarta1 Mikrofon0 benim 36 hafta bitmek üzere o yüzden mi bilmiyorum salmiyorlar halbuki verdiği ilaçları ben evdede kullanırım
Aysegul99 ayanarta1 Şuan ne durumdasın. Peki nst de sancı çıktı mı, çünkü geçenlerde 1 gün babada yatış verdiler ciğer geliştirici iğne yaptılar
Af00 ayanarta1 idrar olsa anlarsın ya su gelince anlamazsın tutamazsın burda birinin bu şekilde suyu gelmişti doktorlar anlamamıştı farklı bi hastaneye gidince anlamışlardı su olduğunu
ayanarta1 Aysegul99 Su gelmesinden ötürü enfeksiyon olabilir diye bir gün yatırıp çıkardılar sancılarda takip edildi normaldi haftaya cuma sezaryen günü aldık bakalım😊