Zeynikii Bayanlar benim 17sinde betahcg 4229 çıktı bu süreçte hep düzgün ilerledi 5 haftada keseyi gördük. Ayın 24ünde yaptırdığım beta hcg kan sonucum 26580 çıktı tam iki katı artmamış. Bir sıkıntı olur mu başına gelem var mı normal mi?
Gzde_defne Zeynikii keseyi gördükten sonra hcg takibi yapılmıyor ki doktorunuz mu yaptırdı bunu? Keseden sonra hcgnin önemi yok artık sıra bebekte ve kalp atışında
Strawberry48 Zeynikii hayırlı olsun öncelikle keseyi gördüyseniz beta hCG takip etmenin bir anlamı oluyor mu bilmiyorum açıkçası sekizinci haftada kalp atışını duymak için beklenilebilir yani bir sorun yoktur inşallah🙏🏼🍀
myangelson Zeynikii kese görüldükten sonra beta bakılmaz. Bende 4000 çıktı değerim 4 5 gün sonra doktora gittim kese görüldü daha hiç kan vermedim
babyUras_ Zeynikii beta hcg değerim >15000 olmasına rağmen keseyi alttan görebildi . Keseyi gördükden sonra betaya bakmıyolar genelde . Normaldir yani .
Zeynikii Gzde_defne aslında doktorum istemedi ben bir kere kimyasal gebelik geçirince içime sinmedi yıllardır istiyoruz bu bebeği bakmak istedim ama sonuç böyle olunca tedirgin oldum
Zeynikii Strawberry48 inşallah teşekkür ederim kalp atışını bekleyeceğim 3 gün sonra kalp atışı duyulacak demişti doktor bakalım
metemom_ Zeynikii merak etme canım kese göründüyse betanın hiç bir değeri yok zaten 10.000 üzeri ölçümlerin çoğu tahmini dedi doktor