mickey Damlakhrmn Dün sağlık ocağındaki ebem yanına çağırıp emzirme eğitimi verdi. 6 ay boyunca kesinlikle biberon ve emzik vermiyorsun tamam mı dedi. Bebek emzik ve biberona alışıp meme reddi yapmasın dedi. O nedenle bende kararsız kaldım emzik vermede. Hala emzik almadım
Daisyy000 Damlakhrmn Vermediğim için deli gibi pişman oldum.İlk 3 ay WC dışında devamlı memedeydi…O dönem o kadar yıprandım ki….
Rumay Damlakhrmn ben 20 günlükken verdim.meme emme becerisini iyice kazandıktan sonra verilmeli.o ilk günlerdeki hengame geçmeli bebek kilo almaya başlamalı vs.
A1b2-4k Ben inşallah bir sıkıntı olmazsa hemen vermek istiyorum ikinci oğlumda bir haftalıkken verdim naptiysam almadı çok zorlandım. Bunada en iyi emziği alıp vericem valla
Sumeyyeky Damlakhrmn ciddi kurtarıcı bir şey iyi ki vermişim şimdi bile her zaman canı istemiyor bazen alıyor bazen almıyor bence verilmeli
A1b2-4k Damlakhrmn kisa bir süre yaşadım 2 3 aylık dönemlerinde reddediyordu emmeyi uykuda emziriyordum. Kisa sürdü zaten geçti reddetmesi
Damlakhrmn mickey çok heves ederek eşimle emzik seçip almıştık ama tereddüt ettim bende meme reddi olur mu diye
Damlakhrmn Daisyy000 ya gerçekten mememden ayrılmak istemiyo şaka gibi emzik versem bu azalır mı peki
Damlakhrmn Rumay çok şükür emme refleksi doğduğundan beri çok iyi ama mememden asla ayrılmak istemiyo hep ağlıyo meme de susuyo anca
nurhuma17 Damlakhrmn 3.gün verdim ama emziği uygun değilmiş meğer o yüzden tutmadı bende iyisini aldım tuttu elhamdulillah iyiki vermişim çok zor geçiyor ilk zamanlar nefes aldım resmen emzik aldıktan sonra
cLearQueen Damlakhrmn etrafımda emzik yüzünden meme reddi yaşayan hic insan yok. Ben vericem philips aldım
mystery00 Damlakhrmn bende 15 günlükken verdim ilk verişimde tuttu zaten şimdi 2 aylık ve emzik özellikle uykuya geçerken o kadar rahat oluyo kii😍
Damlakhrmn mystery00 mystery00 bende bizimkine versem direkt tutar gibi hissediyorum emmeyi acayip seven bi bebek 😂