Kızlar ben de isterdim tatlı bi hamilelik yaşamak, kötü bi anne olmamak ama dayanamıyorum. 24.hafta itibariyle inanılmaz ödemlerim bsşladı. Çok çok erkendi sabahları sat 4 gibi ağlayarak uyandım acısından. Doktorum şunu yeme, meyve yeme, bol su iç dedi sadece. Yapabildiğim kadar pilates de yaptım. Tansiyon takip ettim.29.haftada tansiyonum yükseldi preeklamsi geçirdim. Hastanede yattım iki gün. Bi dünya ilaca başladık. İstiharat halindeyim iki haftasır. Kimseye katlanamıyorum. Karnım kocaman oldu, belim kopuyor ağrıdan acıdan bel rahatlatıcı hareket yapamıyorum tansiyonum çıkıyor. Nefes alamıyorum bebek ciğerime baskı yapıyor. Uyurken 7-8 defa uyanıyorum sadece sola dönüp yatıyorum kolum, belim çok acıyor. Azıcık dönsem nefessiz kalıp uyanıyorum. Ne yapcam bilmiyorum kendi bedenime zindan oldum beni kendimi unuttum. Yüzüm gözüm preeklamsiden şiş zten aynaya bile bakasım gelmiyor. Bebeğim sağlıklı gelsin çok istiyorum ama bu kadar acıya da dayanamam çoo zor oluyor.