MomEsra_ 3 temmuzda 6 haftalık düşük yaptım kanamam 1 hafta sürdü ama hala adet olmadım acaba tekrar hamile kalmış olabilir miyim korunmadım çünkü bu şekilde olup hemen hamile kalan var mı
Gizem1504 MomEsra_ bende düşük yaptım kanamam 3 4 gün daha devam etti 27 gün sonra adet oldum sonra 25 sonra 30 diye devam etti bize korunmamızı söylediler hemen hamile kalanda var ama betanızın sıfırşanması lazım baktırdınızmı
Cansu-2600 MomEsra_ Uzun sürüyor biraz rahmin toparlanacagi için hamile kaldığını sanmıyorum ben kürtajdan 1 ay sonra regl olmuştum
yuksell07 MomEsra_ olabilirsin mesela ben 4 Mart’ta regli oldum hamile kalmışım 24 Nisan’da düşük yaptım kanama başladı aynı ay hamile kalmışım şuan 13 haftalık hamileyim
Gizem1504 MomEsra_ ben 2 kere test verdim 20 gün sonra falan sıfırlanmıştı adet gününüzü bekleyin korunmadıysanız hecikme olursa ona göre test yaparsınız ama adet düzeni değişebiliyor bu süreçte
MomEsra_ yuksell07 ne kadar sürede anladın yani test mi yaptın düşük sonrası hamile kalmak daha kolay diyor herkes
yuksell07 MomEsra_ 30 günde adet olurum migdem bulaninca birde göğüs hassasiyeti olunca 33 gubde test yaptım pozitif çıktı
hulya98 MomEsra_ neredeyse aynı gün düşük yapmışız canim benim de 2 temmuzda başlamıştı 1 hafta sürdü ama ara ara kanama demiyim de böyle lekelenme vardı şimdi de beta verdim 3 çıktı bakalım yarın sonuç göstericem doktor ne dicek
hulya98 MomEsra_ doktor sifirlaniyo kürtaja gerek yok bu değer güzel dedi. ama reflü de olmadım daha 24 gün geçti. normalde 28 günde bir olurum