Eceada0 Hayırlı günler hanımlar 38 haftalık hamileyim bugün kontrol günüm alttan muayene ederler mi acaba doğumum normal olacak veya nst ye girer miyim bilgisi olan cevaplaya bilir mi ❤️
Alparslanmom__ Eceada0 ben 37 haftamda geçen salı baktı Altan bana doktorum artı nstye de bağladı doktordan doktora değişiyor bnce haftaya salı birdaha bakacak Altan
Zeyyno_ Eceada0 Benm ilk gebeligimde sancım çıkana kadar alttan muayene yapılmadı nstye de zaten 32.haftadan itibaren düzenli olarak koyuyorlar
Ea54- Eceada0 ben 35 -36 haftamda nst sonrası sancı çıkmadı ama yine de baktı her hafta bakıyor devlet olduğu için mi bilmiyorum kontrol ediyor
Btlfth Nstye girersiniz sancı varsa öyle bakarlar alttan açılma var mı diye öncesinde baktırmanın bi anlamı yok erken doğumu tetikliyor
Eceada0 Ea54- bende devlete gidiyorum bu haftaya kadar ne alttan baktı ne nts ye bağladı herşey yolunda diyip bugüne kontrol verdi iste