Gkce18 cansu_dgn canım sen cok erken yapmıssın benim arkadaşımın 3 gün kala 0.100 çıktı negatif adeti 2 gün gecikinde 50 cıktı
noble1 cansu_dgn biraz aceleci davranmışsınız, ben 3gün kala verdiğimde 13.5 cıkmıştı . 3gün kala erken gebelik testi yapın yine siz :)
cansu_dgn noble1 değerim <1.20 çıkmış yani az da olsa yükselirdi belki hamile olsam hiç umudum kalmadı moralim bozuldu 😔
noble1 cansu_dgn moralinizi bozmayın, zaman gebelik tsti yapmayı beklerken çok yavaş aksa da aslında çok hızlı. Reglden sonra aynı denemelere devam :) bebişler gelmek için doğru zamanı biliyorlardır diye düşünüyorum🙏🏻💙
Mavi_rella Çok şaşırmıştım ama bende 1 hafta kala negatif olduğunu gördüm. Adet günü pozitifti. Biraz daha bekleyin derim 😋😋😋
cansu_dgn Gkce18 canım bu ay o kadar ümitliydim ki negatif görünce nasıl moralim bozuldu 😔 bakalım nasip bekliyorum adet gecikmesi olursa bida test yaparım