Merhabalar,
36+6 olduk bugün, Pazartesi günü hafif sancılarım oldu doktoruma gittim herhangi bir açılma yoktu “artık sancıların olacak geleceksin kontrol edeceğiz” dedi çatı muayenesi yaptı ve nst girdim hepsi güzel geçti, hafif bir mantar olduğunu söyledi bir fitil verdi o akşam uyguladım fitili kanamam vs hiç bir şey olmadı. Bu sabah karnımda ve belimde kuvvetli bir sancı var ama neredeyse hiç kesilmiyor ve bir de afedersiniz ishal oldum, tüm karnımda bu sancı bir de böbrek tarafında diyebilirim. Doğum sancısı olabilir mi? Doğum sancısını bu şekilde hisseden oldu mu? Başka bir ağrı ya da sancı da olabilir emin olamıyorum ama nefesimi kesiyor :(