Kızlar aranız da 4lü tarama testini yaptırmayan var mı aranız da .. ben yaptırmadım yaptırmayı da düşünmüyorum Allah korusun öyle birşey olsa bile (down sendromlu) aldırmayı düşünmediğim için yaptırmadım .. Hertürlü evladımız başımızın tacı .. Ama iki gündür kafamı çok katıştırdılar iki hafta sonra ayrıntılı ultrasona giricem ama 4lüyü de yaptırmam için baskı yapan kişileri duydukça sinirlerim bozuluyor kafam allak bullak 🙄🙄🙄