Selamm kızlar hastane çantası hazırlayacağım kafam çok karışık bitane normal beyaz lohusa geceliğim var sabahlıklı fotoğraf çekilmek için taçla giymeyi düşündüğüm. İki tane de kısa kollu pijama takımım var düğmeli bi tane de uzun kol aldım. Doğumum Eylül de olcak sezaryen. Şimdi kafamı karıştıran şu renkli pijama takımları yeterli mi yoksa bitane de lohusa takımı içinde olan beyaz pijama takımı almalımıyım yani bi arkadaşım gerek yok kanama oluyor beyaz alma renkli kalsın demişti ama bilemedim bide kafamı karıştıran artı bir geceliğe ihtiyaç varmı lohusa takımı olan geceliği doğumdan sonra mı giydirirler bir kere giyilir diye düşünüyorum çekim için artı bir gecelik veya beyaz pijama takımına gerek varmı yoksa elimdekiler yeterli mi sizce? Biraz uzun oldu ama fikirlerinizi bekliyorum🙈