dlrbdrd Arkadaşlar sabah uyandığımdan beri mideme sancı şeklinde ağrı giriyor daha önce hiç mide yanması yaşamadım sizce bu durum normal mi sancı şeklinde girip çıkması elim ayağım titriyor resmen acıdan
Huda-27 dlrbdrd mide yanması bildiğimiz yanma gibi olur bende çok çekiyorum soğuk süt içince hafifliyo ama ilk defa sizden duydum sancı gibi girdiğini
Hulo2105 dlrbdrd mide yanması varsa reflü başlamıştır bende 1 hafta uyuyamamıştım doktorum Pulcet ilacını yazdı 1 saatte geçti doğuma kadar içebilirsin dedi. Ben 2-3 haftadır içmiyorum bir daha da yanmam olmadı
1bebe1meow dlrbdrd Bi kaşık tahin at ağzına 10 dk da kesilir ben ilk zamanlarımda soda gaviskon gibi şeylerle geçiriyordum son aylarımdayım yetmiyor onlar tahin çözümünü önerdiler şıp diye kesiyor yanmayı ❤️
myangelson dlrbdrd benim de yanma yok mide ağrısı oluyor sadece ağrıdan öğürüyorum mide bulantısı falan karışık birşey oluyor 2 ağustosta doktora gittiğimde söyleyeceğim 🥴