Kızlar merhaba
Bende pcos var çocuk istiyoruz ve 1,5 senedir deniyoruz henüz olmadı. Tarlusal kullanmadan adet olamıyorum 2 aydır kullanmadım mayısta ve haziranda olmadım ama testler hep negatif. Bu ayın başından beri sürekli ara ara lekelenmem var 2-3 haftadır sürüyor bi kahverengi oluyor bi pembe akıntı şeklinde iç çamaşırına fazla gelmiyor leke şeklinde peçeteye sildiğimde yoğun. Kasık ağrım vs var doktor kan testi yaptı o da negatif duphaston verdi onu da bitirdim henüz adet olmadım ama akıntılar devam ediyor. Sorun ne olabilir sizce yaşayan var mı ?