Tgbmstf hamgi ildesiniz, ben İstanbul Anadolu yakasında yım , Marmara eğitim araştırmaya gidiyorum devlette ki doktor kayıt açıyor perinatoloji bölüme öyle gidiyorsunuz . Ama Marmara’ya ben direk gittim doktorum sevk yazdı doktora gösterdim kayıt açtılar hemen 16 haftalık gebeyim bende