Melemim ağrına gider tabiki de haklısın ama şöyle düşün sen böyle kendini yıpratıp paralarken onlar yaptıklarından vaz geçiyo mu, durum tersine dönüyor mu? Cevap hayır,sadece kendini için için yemekle kalıyorsun, kalkıp çatışsan belki daha fazla çirkinleşecekler ne gerek var. Konuşmuyorsun zaten ne güzel mesafeyi hep böyle koru, ama geçmişte olanları da bu kadar takıp takıp evine yansıtma , gez dolaş çocukların varsa onlarla oyalan ne bileyim eşinle mutlu olmaya bak. Bu yaptığın şekilde olmaz yani sadece kendine ve yuvana zarar verirsin yazık günah.