11 haftalık hamileyim. Evde arıtıcı kullanıyorum ağzımda şekerli yemediğim ve şekerim normal olduğu halde tatlı bir tat var ben de 1 lt kadar arıtıcı suyuna 1 -2 damla üzüm sirkesi damlattım 2 gündür ağzımdan o tatlı tadı gitti çünkü arıtıcının reçinesinden şüphelenmiştim o tatlı tadında. Hamilelik öncesi aile evimde kendimi bildim bileli arıtıcı kullanırım evlenip hamile olduğumu öğrenince hemen arıtıcı taktırdım damacanalara güvenmediğim için. Ve hamilelik başından beri ara ara canım yoğurt bir çiğ sarımsak 1-2 damla üzüm sirkesi damlatarak yemeyi istiyor. Bu karışımı hamile olunca keşfettim desemki önceden yaptığım için canım istiyor ama önceden yapmazdım. Salatalara da üzüm sirkesi damlatıyorum ve nerdeyse hergün domates salatası yaparım zaten yani nerdeyse hergün bir şekilde üzüm sirkesi tüketmiş oluyorum. Bildiğimiz plastik şişlerdeki market üzüm sirkesi. O ferah tat iyi geliyor sanki ama zararlı mı bilemedim. Hamilelikte üzüm sirkesi kullanıp sağlıklı bebeği olanlar yorumlarınızı esirgemeyin lütfen 🙏