babyiscoming_ Semasya folik asit kullanıyorum Solgar marka. D vitamin eksikliğim olduğu için D vitamini kullanıyorum. Ağrılara ve kramplara iyi gelir diye doktor magnezyum yazdı kullanıyorum 9 haftalığız şuan. 12.haftada ekstra vitaminler yazabilir kalsiyum omega falan
Rumay Semasya ocean dvit,ocean b12,ocean magnezyum kullanıyorum.gyneferon da kullanmam lazım aslında ama kabız yapıyor
Evrimnbe Semasya merhaba 10+5 deyim sadece folik asit omepa vm kullanıyorum içinde vitaminler de varmış doktorum 9 ay boyunca kullanıcaksın dedi başka bir ilaç yazmadı
HelloooMomy yokusbebek D vitamini, Coledan D3 150.000 (D vitaminim düşük olduğu için yüksek değerli kullanıyorum) Demir ilacı: Oroferon (Demirim düşük olduğu için doktorum bu ilaçta daha çok demir oranı yüksek olduğu için bunu kullanmamı uygun gördü.) Multivitamin: Pregna OMEGA Magnezyum: Ocean