Hilalikooo Hemen hemen kimse doğru tahmin edemedi oval olduğu için erkek olacağını söyledi fakat bir kızımmm oluyorrr 🤍🤍🤍
Karakedi16 Hilalikooo çok sevindim Banada doktor 11+2 de yüzde 80 erkek dedı ama 12+4 tede kız dedı ağla ağla gözlerim şişti yanılma olabılırmı
1Annehnm Hilalikooo gözünüz aydın sizinle haftamız aynıydı sanırım bana tahminde bile bulunmadı doktor 😄ama bende kız hissediyorum saglikla gelsin kuzucuklar💚
Beyazmelekkk Hilalikooo merhaba keseniz şekli nasıldı ilk haftalarda 6-7 haftalıkken mesela . Ve bebeğiniz sağda mi solda mıydı ?
Hilalikooo 1Annehnm cihazdan cihaxa çok farkediyormuş 2 gün önce devlete gittiğimde görünmüyor nub biraz daha büyüsün dedi Kendi doktorum koray duman değişitr mi diye sordum değilmeyeceğini net olduğunu söyledi 🥹🤍
Ftmsre Beyazmelekkk böyle şeylere takılmayın bana kesem fasülye gibi olduğu için kız denildi ve solumda bebek kesin kız dedi tahmin edenler ama oğlum olacak inşallah 33. Haftadayım
huysuz__ Ayse650 bana sormamış😅 tahmin ediyoruz sonuçta hepimiz, yanılınca bişeler oluyo bazı annelere😂bilmediniiiiizz diye post davetleri falan tuhaflar yav🥲😅
Maviss718 Ayse650 banada sormamış 😂 ama sorsada tutmayadabilirde yani sonuçta hiçbirmiz doktor değiliz doktorlar bile yanılıyor. Tahmin ediyoruz bazen tutar bazen tutmaz normal yani😊
Larraa huysuz__ Merhaba siz nasıl tahmin ediyorsunuz acaba kese şeklinden mi? Ve kaçıncı hafta itibari ile tahmin edebiliyorsunuz? ☺️ Maviss718
Hilalikooo huysuz__ öyle birşey demedim ? Sadece keseden tahmin edilince doğru olmadığını anlatmaya çalışmıştım ?
senamom_ Maviss718 https://mutluresim.com/image/02F0D411-D5B4-4EEF-9BD1-F57E59C217F6.zUoTQC bize de bakar mısınız
Merve_kucuk Hilalikooo bide ben bakayım kız çıkacak mı 😂😂 Gerçek doğum tarihiniz ve gebe kaldığınız Gün/Ay/Yıl nedir?
Cberrin Merve_kucuk 14.03.1992 15 -16-17 haziran üç günden birinde hamile kaldım ama emin değilim hangi gün 🥹