Tulayy1 hayır geç kalmadınız korkmayın. Enfeksiyon için randevu gününde drdan tedavi isteyin ve onu uygulayın. Tedavi sonrası iyileşiyor ama tekrarlama ihtimali var. O zaman da sıkmayın canınızı tekrar tedavi almak gerekiyor. Hamilelikte zor geçiyor enfeksiyon çünkü. Bu bende artık kaçıncı tekrarlama unuttum bile. Her defasında tedavisini uyguluyorum ve şükür sorun yaşamadım. İn şa Allah geçecek korkmayın🌸