Askimlar pazartesi günü devlet Hastanesi’ne kontrole diye gittim 2. Gidişin normalde özel takipliyim ne olur ne olmaz para cikismaz vs diye gittim Zeynep Kamil’e muayeneye girdim 36. Haftadayim alttan baktı 3 cm acilma dedi tabi ben kan idrar da verdim nts ye aldılar ilk doğumum 34 TE olduğu için erken doğum riskim yüksekti nts de bebeğimin kalp atışları hızlı çıkmış neyse sonuçlara falan baktı doktor protein kaçağı idrar yolu enfeksiyonu dendi beni mushade doğum acile aldılar girdim tekrar kan ve idrar istendi neyse ben bu süreçte bekliyorum saat 9 da bı girdik sürekli nts açıklık varmı baktılar 5 kere alttan baktılar arrik canım çıktı serum ve antibiyotik verildi açlıktan öldüm eşime bile haber veremedim izin verkiyorlar devlette kesinlikle goremdim telin şarjı yoktu iletisimsiz kaldık eşim perişan oldu ablam kızıyla gelmiş korkmuş dogurcam diye artık çocuğun kalp atışı düzeldi bu sefer benim sancim çıkmaya başladı böyle regl sancısı vurup gidiyor neys sabunlar başladı biz seni gondemriyoruz demeye dedim beni doğuma alcaksaniz okey ama ben boş boş bekleyemem evde çocuk var yolum 2 saat uzak dedim eşim le ablam dışarda perişan dedim yok diyolar yolda dogurursun dedim sabhatan beri 3 cm açıklık yolda 10 cm olmaz heralde doğum başlarsa hissederim yani diye bunlarda 2. Çocuk bu belli olmaz falan dediler sanki öyle kolay doğuyor firt diye önce bı sancı cekiyosun yani farkediliyor işte ilkiyle aynı sancı olmaz anlamazsın dediler ben korkmaya başladım neyse uzun bir kararın üzerine ben çıktım geldim esimlwde kavga ettik ben başladım ben özelde dogurcam o dedi para yok ben dedim herşeye var buna yok ertesi akşam da geldi özür diledi perişan olduk özelde dogurcaktik dedi biz dedi devlet hastanesi bıze yaramıyor falan dedi cidden çok kötüydü çalışanlar falan değil şartlar kötü açlıktan geberdim susuzluktan oldum wsime bile gidip söyleyemiyorum özelde öyle değil sancı çekerken bile eşim yanımda ve bu olaydan 2 gün sonra dün gece aşırı yoğun mukuslu bir akıntı gelfi baya değişikti Nisan midegilmi anlamadim nisanin illa kanli mi oluyor acaba ilk kızımda jisan hafif pembeydi belliyid Nisan olduğu buda çok farklı sadecwpembemsi renk yok saydam bı renk var sizce nasıl kızlar ve o kadar sancım çıktı şuan sadece regl sancım var sebebi ne