sallyt hoşgeldin sabah sancıları 🥹 benimde 37+4 iki sabahtır adet sancısı gibi sancılarla uyanıyorum eşime belimi ezdiriyorum rahatlıyorum bi nebze 9 aydır adet olmuyorum diye seviniyordum ama bu sancılar aynı o sıcak adet sancısı ayyyy yazarken bile var şuan yaniii