Crnnn7 biz burda ne desek boş en doğrusu ve en sağlıklısı doktora gitmeniz buralardan medet ummamaniz. Ayrıca kist falan olsa daha başka şeyler yasardiniz bence. Burda tartışma yaşamanız size bişey kazandırmaya ak. Diğer arkadaş da doğru söylüyo hamilelik hormonu yükseldikçe belirtiler artar,sizde doğru söylüyorsunuz hamilelik olmadan da psikolojik belirtiler de olabilir, yumurtlama döneminde de bulantı baş dönmesi olabilir. Hiç olmayacak zamanlarda da öylesine olabilir. Biz burdan kist mi oluştu hamile misiniz nerden bilelim?