Selcennnn gözünüz aydın çok sevindim adınıza sağlıkla büyütün inşallah bebeğinizi 🙏🐣 darısı bana ve doğumu bekleyen tüm hamiş annelere olsun insllah 🙏 bizde ,37+5 haftalıgz bekliyoruz geçen salı doktorum çatı muaynesi yaptı bu salı birdaha yapacakms banada hiç doğurmucakmsm gibi geliyor ya 🙈adet sancıları gibi ara ara sancım oluyor ebe dedi bu iyi bisey bebek kendini doğuma hazrliyor bu arada nasıldı doğum süreciniz?