Melisaslan Epiduralli normal doğumu tercih etmek zorunda kaldım kızlar size uzun uzun anlatacağım ama sıkmak istemiyorum merak ettikleriniz varsa sorun devlet hastanesinden özele dönen hamileliğim 🥹
Damla_pelin Melisaslan öncelikle hayırlı olsun 🙏🏻 devletten neden özele geçiş yaptınız? Bide başlama belirtiniz neydi ben şuan 38+1
Flale Melisaslan öncelikle tebrik ederim Allah analı babalı büyütsün inscallah bende şuan 39+4 yalancı sancılar aşırı çoğaldı ama henüz baslamadı 2. Gebeliğimde 39+2′de olmuştu insan unutuyor herşeyi nasıl basladı?
Melisaslan Sumay benim hemen hemen tüm sancılarım belden girdi ve doğum anına kadar belden gitmedi sancılar sonra yavaş yavaş karnıma vurdu baskılar artınca sancıya dönüştü
Melisaslan Damla_pelin ilk belirtisi adet sancısı gibi geldi kısa süreliydi ve geçiyordu zamanla aralıkları çok fazla düştü ve 1.5 gün evde öyleydim sonuna doğru baya kötüleştim devlet hastanesinde umursamazlıklarından korktum birde benim acı eşiğim çok düşük epidural taktırmak için geçtim özele
Melisaslan Flale bende adet sancısı gibi başladı kasıklardan girdi sonra bel sonra yavaş yavaş karın tek çarem o an yanımda ki insanlara belimi ovdurdum
Fatma_kuzey Melisaslan gözün Aydın canım doğum belirtilerin nelerdi ben de 37+3deyim normal doğum istiyorum ama tabi bir yandan da korkuyorum
Alparslanmom__ Melisaslan gözünüz aydın sağlıkla büyütün inşallah bebeğinizi nasıldı epidural doğum nasl geçti süreciniz ?bnde epidural normal doğum istiyorum
Melisaslan Alparslanmom__ bebek iyi şükür ben 6 cm de takabildim epidurali fakat keşke acı eşiğim yüksek olsaydı takmasaydım dedim belim ağrıyor ister istemez