Kızlar bir şey soracağım Salı günü tetanoz aşısı oldum ilk doz ama kolumun ağrısı kesilmedi oynatamıyorum normal mi ? Şuan uykudan ağrısına uyandım. Bugün 3. Gün oluyor.
Hamileyim korkmam gerekiyor mu ? Doktora geri gitmeli miyim ? Sağlık ocağında oldum