Iremkaskci7 canım bizde de beynin her iki noktasında çıktı doktor kaybolma ihtimali var dedi en son detaylı ultrasonda kaybolmuştu. Tek başına bulgu olduğu için korkmana gerek yok. 28-29 A kadar bekle bence. Ayrıca bende baktığımda tek başına bir bulgu olduğunda sorun teşkil etmediğini kaybolmadigini varsayarsak kontrol altında olabileceğini öğrenmiştim. Sen dua et, strese girme stres daha çok zor zararlı. Son dönemlerde çok duymaya başladım ama kimde varsa ileri dönemlerde kaybolmus. İnşallah sende sağlıkla vakti zamanında kucağına alırsın bebisini 🤲