Gozde_coskun Merhaba , 12+2 yim kızlar , doktor dün itibariyle ikili test yaptık emse kalınlıgı bakıldı sorun yok.bana kalsiyum d vitamını ve magnezyum ılacı verdı. Kullananlar var mı
Matmazelll Gozde_coskun bende d vitamini kullanıyorum ve magnezyum kullanıyorum. D vitaminim düşük olduğu için verdi suyun içime 6 damla atıyorum içiyorum.magnezyumu ise bebek bi aralar çok oturuyodu oda rahmime baskı yapıyomuş ultrasondan görmüştü. Kasılmalarım varmış kasılmadan dolayı iktirip bebek oturmak zorunda kıvrılmak zorunda kalıyomuş magnezyumu kullanıyorum geçti çok şükür şuan artk çok kıpır kıpır hareket ediyor. Hala kullanıyorum magnezyumu akşam yatmadan önce suyun içinde eritip içiyorum.
defnekrmn Gozde_coskun bende 16 haftadan itibaren kullanmaya başladım. Kasık ve bel agrısı ile başa çıkamaZdım yoksa ☺️
Gozde_coskun pitircikannesi1 erkenmi sizce tanı doktor iyi bılır . Genelde herkez kullanıyor mu bunları bide hap degıl suya atılanlardan
pitircikannesi1 Gozde_coskun senin ki farklı cnm aynen benim ki hap tabi ki de doktorun bilir kuzum herkesin bir değil çünkü
Gozde_coskun frdvsntrk yemekten sonra suya atıp ama o bacak agrıları ıcın dıyolar , pazartesı doktora gtcem ikili test sonucu ıcın o zaman sorcam detaylı
frdvsntrk Gozde_coskun bana da bacaklarımın hareketini engelleyen, belime vuran ağrılardan dolayı verdi. kimi erken hisseder kimi geç dedi kullanımını gece alırsın dedi her doktor çok farklı kullanımı yöntemi söylüyor 😫
Gozde_coskun Matmazelll bende ama hıcbır sorun yok yanı ne düşük tehlikesi ne agrım ne baska sey , sadece kansızlık var kan surubunuda ayrıyetyen ıcıyorum . Ben pazartesi gdınce detaylı sorayım yada . Vıtamın olarak ıc dedi cnku bama oyle hatırlıyorum
zge_frdi Gozde_coskun bense de bir sıkıntı yokty ama kullandim hepsini. Bebek bizim depolarimizi kullaniyor ve vitaminler cok hızla düşüyor onun icin onceden veriyorlar.
Gozde_coskun zge_frdi içim rahatladı bariii ever banada oyle dedi ama bazıları gec baslamıs kullanmaya ondan sordum . Garantıye almak ıcın ama tadları cok kötü bıde suda olunca 🤭☺️😄
Gozde_coskun pitircikannesi1 doğru her doktor baska yol ızlıyor hersey bebeklerımız için katlancaz ☺️