Merhabalar 2. Ay aşısı ateş yapıyormus bugün oğlumun aşısı var kaç gündür kafama takıyorum ilk çocuğum ateşle nasıl başa çıkarım diye düşünmekten öldüm nasıl davranmam gerekiyor nasıl haraket etmen lazım yardımcı olur musunuz lütfen 😔 aşıya sabahtan mi yoksa öğleden sonra mı götüreyim nasıl yapayım