Slm kızlar bu ayda Klomen kullandim inşallah bu sefer yüzüm güler tutar yumurtam gayet güzel 3 tane büyümüştu iki sagda bi solda dedı doktor ikili olan tutarsa ikiz olabilir dedi yumurta içinde iki çift zarmi bişey var dedi onu tam anlamadım tek ikiz hiç farketmıyor yeterki sağlıklı afiyetli hayırlı bi evladım olsun bakalım inşallah tutar bugün ignenın 4 günü ve doktor üst üste 3 gün ilişki dedi ayaklarını dik bi iki saat dur dedi öylede yapıyorum bat 6sı şüan sadece kasıklarda ağrı batma oluyor iğne etkısı galiba şu kaç gün nasıl gecıcek bilmiyorum inşallah tutar gelin beraber beklıyelım bu ay tedavi görenlerle belirtilerınız başladı mı kaçinci gün test yaptınız bunları konuşalım zaman geçsın ☺️