Fulya_6 en sağlıklısı adetin gecikmesini beklemek bazen gebelik olsa bile testte kanda dahi cikmayabiliyor geç döllenmeden dolayı.. bazen evde yapılan testlerde yanıltıyor başıma geldi testte pozitifi gördüm kanda negatif baya üzülmüştüm o yüzden artık adet gecikmem 1hafta geçmeden kan dahi vermeyi düşünmüyorum