Ask_ Arkadaslar bugun göbeğimin düştüğünğ fark ettik annemle sizde bu durumu yasayan sonrası dogum yapan varmı henüz cok erken degıl mi ama arastırdığımda dogumun yaklastığını gösteriyormuş
erayinannesi_333 Ask_ banada göbeğin düşmüş diyorlar ama doktorum çocuğun pozisyonundan kaynaklı olduğunu söyledi doğum yakın olsaydı dikkat et dinlen derdi sıkıntı yapma bence 🌸
Nur9135 Ask_ bebek hareketinden kaynaklı göbek aşağıda durması normal. Önemli olan NST kaydının güzel çıkması. Bu haftalarda sancı olmaması kan gelmemesi önemli