bendeanneoluyorum Kızlar 29 haftalık hamileyim bazen öyle bi halsizim ki elim kolum kalkmıyor bayılacak gibi oluyorum kendime gelemiyorum böyle zamands acilde bişey falan yapıyorlar mı
Liv3652 bendeanneoluyorum çok ciddi sorunlar olmadıkça sanmıyorum belki bir serum ağrı kesici falan takabilirler yakın zamanda kan tahlili verdiniz mi belki kanınız vitaminleriniz düşmüştür
BerivanLina bendeanneoluyorum bende 20. Haftamdaym surekli uyumak istiyorum. Cok yorgun halsiz hissediyorum. Kolum kalkmiyor
fkrysrdr bendeanneoluyorum doktorunun verdiği vitaminleri düzenli kullanmalısın onun etkisi olabilir çünkü Bebek büyüdükçe vücudumuzdaki herşeyi sünger gibi emiyor o yüzden bize pek birşey kalmıyor. Acilde de hiçbir şey yapmıyorlar canım ya ben ilk gebeligimde bir ara hafta iki üç defa gidiyordum sadece istersen bir parol serum yapabiliriz diyip gonderiyolardi